Ons werd gevraagd een volledig nieuw platform te creëren voor Civilion. Een platform waar jongeren geënthousiasmeerd worden om te solliciteren. Eigenlijk precies wat het platform al deed. Maar dan beter, frisser en pakkender.
Met als doel: werken aan je toekomst. Maar wat moest het vooral doen? Ervoor zorgen dat de knop “solliciteren” werd ingedrukt. Zonder poespas. En zonder gedoe. Want juist wat er na het indrukken van die knop gebeurt, is het interessante stuk. Hier haken de meesten af. Helemaal de doelgroep jongeren, met een toch ietwat minder grote spanningsboog.
De uitdaging? Het platform moest simpel worden, maar tegelijkertijd fris en aantrekkelijk. Het moest een functioneel platform worden, gebruikersvriendelijk. De inhoud bleef precies hetzelfde, maar het visuele jasje hebben wij aangepakt.
Ja, dit was ook een uitdaging. Maar een leuke. Want hoe breng je nou zo veel vacatures in beeld zonder dat je vermoeiende lijsten moet doorspitten naar een passende job? We hebben ons uiterste best gedaan om het visueel interessant te maken.
Zo hebben we bijvoorbeeld de cursussen naast elkaar geplaatst in plaats van onder elkaar. Net even wat speelser. Met minimale middelen zoals bijvoorbeeld beeldmateriaal hebben we echt iets tofs neergezet.
Ontvang kosteloos onze merkwijzer en ontdek welke merkpersoonlijkheid het beste past bij uw bedrijf.
Nu gratis aanvragen